Jak to jest robione (pacze na nasz kernel)?

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Śro, 14 Sty 2009, 19:05:21 CET

On Wed, Jan 14, 2009 at 05:37:29PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Zbudowałem sobie i zainstalowałem wczoraj kernel 2.6.28 z kernel.spec -r
> LINUX_2_6. Potrzebny do walki z grafiką w moim laptopie. Działa mi wszystko
> co wydaje mi się potrzebne oprócz hibernacji - X-y nie wstają poprawnie,
> przez co system trzeba restartować. Sprawdziłem w specu - na stronie
> projektu TuxOnIce jest nowsza wersja łat niż ta w naszym repozytorium i być
> może dlatego nie działa.

Jeśli chodzi o Tux On Ice to trzeba odżywić kernel-desktop i tam to
robić, ktoś chętny ? Wtedy nie będzie problemów z innymi dużymi łatami.

Wtedy ta łatka z kernel.spec by wyleciała a w jej miejsce by się
kernelowego suspenda włączyło.

Nie sądzę aby komukolwiek był potrzebny jednocześnie tuxonice i
vserver/apparmor/grsec_full, a jeśli jest to niech się zgłosi.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org