SPECS (AC-branch): libcap.spec - binary virtualbox need libcap1 so move the...

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Śro, 14 Sty 2009, 19:51:14 CET

On Wed, Jan 14, 2009 at 06:38:17PM +0100, djurban wrote:
> Author: djurban                      Date: Wed Jan 14 17:38:17 2009 GMT
> Module: SPECS                         Tag: AC-branch
> ---- Log message:
> - binary virtualbox need libcap1 so move the libs out
>
> ---- Files affected:
> SPECS:
>    libcap.spec (1.49 -> 1.49.2.1)

Wydaje mi się że "libcap-libs" brzmi trochę głupio.
Nie lepiej byłoby wydzielić libcap-(tools|utils|progs)?

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,