Jak to jest robione (pacze na nasz kernel)?

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Czw, 15 Sty 2009, 22:32:05 CET

Dnia środa 14 styczeń 2009, Łukasz Maśko napisał:
> [...]
>
> I teraz moje pytanie - jak się robi taką łatkę? Które pacze najpierw trzeba
> nałożyć, żeby potem pracować nad nowym? Czy da się to zrobić jakoś
> automatycznie (jakiś przełącznik do rpmbuild -bp, żeby nałożył tylko ileś
> tam łatek i się zaptrzymał)?
>
> I drugie pytanie, związane z tym powyżej. Jeśli rzeczywiście jest to łata
> na już łatany kernel, to co się dzieje w sytuacji, gdy wyłączę jakiś ficzer
> i łata się nie nakłada, bo po prostu nie pasuje albo z czymś koliduje?

Więc może z innej beczki. AFAIK, w kernelu obecnym jest patch do CPU AMD
Opteron z rdzeniami Barcelona (od 2.6.23.8 w kernelu). Ta linia ma _bardzo_
nieprzyjemny bug, z którym niestety się borykam.
Jak skompilować jajko _bez_ określonego patcha ?

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski