Jak to zrobić koszernie (VirtualBox.spec)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 22 Sty 2009, 17:28:12 CET

Przerobiłem powyższy spec dopasowując go do najnowszej wersji pakietu.
Kompiluje się i po instalacji działa. Ale co do jednego elementu mam
wątpliwości. Z paczki źródłowej usunięto mianowicie skrypt
src/VBox/HostDrivers/Support/linux/export_modules
Prawdopodobnie należałoby zmienić fragment naszego speca dopasowując go do
bieżącej sytuacji, ale wyszło mi, że jeśli wezmę ten skrypt z wersji
poprzedniej i wrzucę w odpowiednie miejsce, to wszystko jest OK. Zrobiłem
to dodając patch VirtualBox-export_modules.patch, który tworzy ten plik w
odpowiednim miejscu. Pozostał jeden problem - to ma być skrypt, więc musi
być +x, a patchem nie umiem tego uzyskać (tworzy plik bez praw do
wykonania). Dlatego wsadziłem do speca na chama chmod +x. Nie wiem, czy to
jest dozwolone, dlatego nie podoba mi się to.

Jak należałoby zrobić powyższe? Ewentualnie jeśli ktoś mądrzejszy ode mnie
ma zamiar to zrobić lepiej/inaczej, to można powyższe olać ;-)