Jak to zrobić koszernie (VirtualBox.spec)

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Czw, 22 Sty 2009, 17:35:36 CET

On Thu, Jan 22, 2009 at 05:28:12PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Przerobiłem powyższy spec dopasowując go do najnowszej wersji pakietu.
> Kompiluje się i po instalacji działa. Ale co do jednego elementu mam
> wątpliwości. Z paczki źródłowej usunięto mianowicie skrypt
> src/VBox/HostDrivers/Support/linux/export_modules
> Prawdopodobnie należałoby zmienić fragment naszego speca dopasowując go do
> bieżącej sytuacji, ale wyszło mi, że jeśli wezmę ten skrypt z wersji
> poprzedniej i wrzucę w odpowiednie miejsce, to wszystko jest OK. Zrobiłem
> to dodając patch VirtualBox-export_modules.patch, który tworzy ten plik w
> [...]

opis export_modules:
"Create a tar archive containing the sources of the vboxdrv kernel module"

jestem pewien że jest to zupełnie bezużyteczne

Poza tym, źródła nie mają URLa, musisz do dropin je zapchać.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org