Jak to zrobić koszernie (VirtualBox.spec)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 22 Sty 2009, 17:50:27 CET

Dnia czwartek, 22 stycznia 2009, Przemyslaw Iskra napisał:
[...]
> opis export_modules:
> "Create a tar archive containing the sources of the vboxdrv kernel
> module"
>
> jestem pewien że jest to zupełnie bezużyteczne

Być może. Ale jakoś sobie nie ufam, żeby robić to ręcznie samemu ;-) Ale
spróbuję w wolnej chwili - dzisiaj już mi się ten czas skończył.

> Poza tym, źródła nie mają URLa, musisz do dropin je zapchać.

Prawdę powiedziawszy to nie rozumiem powyższego twojego stwierdzenia :-/
Poprosiłbym bardziej łopatologicznie. Spec w poprzedniej wersji miał
dokładnie tak jak ten, z jakichś przyczyn, których nie znam.