Jak to zrobić koszernie (VirtualBox.spec)

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pią, 23 Sty 2009, 00:55:29 CET

> Pozostał jeden problem - to ma być skrypt, więc musi
> być +x, a patchem nie umiem tego uzyskać (tworzy plik bez praw do
> wykonania). Dlatego wsadziłem do speca na chama chmod +x. Nie wiem, czy to
> jest dozwolone, dlatego nie podoba mi się to.

Tak bylo juz w poprzedniej wersji.

Dwie uwagi/pytania:

1. Usunales seda wywalajacego hardening z Makefile od vboxdrv, ale nie
widze nic w zamian. VirtualBox zrezygnowal juz z opcji hardening czy cos
sie zmienilo? Bo do tej pory vbox zbudowany _z_ hardeningiem dzialal
tylko z roota.

2. Usunales uzycie gcc 3.x jako compat-gcc. Czy wersja 2.1.2 buduje sie
w calosci poprawnie z gcc 4.x oraz czy fragment kodu, ktory do tej pory
wymagal gcc 3.x dziala poprawnie po zbudowaniu z gcc 4.x?

M.