Jak to zrobić koszernie (VirtualBox.spec)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 23 Sty 2009, 09:09:29 CET

Dnia piątek, 23 stycznia 2009, Marcin Krol napisał:

> Tak bylo juz w poprzedniej wersji.

Racja, Później zauważyłem.

> Dwie uwagi/pytania:
>
> 1. Usunales seda wywalajacego hardening z Makefile od vboxdrv, ale nie
> widze nic w zamian. VirtualBox zrezygnowal juz z opcji hardening czy cos
> sie zmienilo? Bo do tej pory vbox zbudowany _z_ hardeningiem dzialal
> tylko z roota.

W zamian jest przełącznik do skryptu export_modules (linia 312 speca), który
robi dokładnie to samo (i robił w 2.1.0, tylko nie był wykorzystany). Jak
pisałem - skompilowałem i u mnie zadziałało z konta usera.

> 2. Usunales uzycie gcc 3.x jako compat-gcc. Czy wersja 2.1.2 buduje sie
> w calosci poprawnie z gcc 4.x oraz czy fragment kodu, ktory do tej pory
> wymagal gcc 3.x dziala poprawnie po zbudowaniu z gcc 4.x?

W nowej wersji nie ma już przełącznika pozwalającego podać inne gcc.
Usunięcie tego nic nie przeszkodziło. U mnie się zbudowało w całości i
działa poprawnie.