KDE 4.2

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 23 Sty 2009, 10:29:27 CET

On Fri, Jan 23, 2009 at 10:25:36AM +0100, Daniel Mróz wrote:
> Dzisiaj rano postanowiłem zrobić to samo w pracy. Przechodziłem z 4.1.96
> na 4.2.0. Co prawda zmiana rozmiaru okien już nie tnie na mojej karcie
> ATI (zauważalne przyspieszenie), ale przestały mi działać skróty
> klawiszowe do efektów. Miałem "Desktop grid" pod Ctrl-Alt-Tab, który
> teraz działa jak Esc-Tab. Włączyłem nawet tę całą obrotową kostkę
> i domyślne Ctrl-F11 nie wywołuje żadnej reakcji. Konfiguracja klawiatury
> OK, efekty włączone. Podejrzewam, że to coś z X11, ponieważ aktualizacja
> KDE pociągnęła nowe Xorg i nie obyło się bez wyłączenia
> [...]
Autopoprawka. Przeoczyłem w logach:

(EE) AIGLX error: fglrx exports no extensions
(/usr/lib/xorg/modules/dri/fglrx_dri.so: undefined symbol:
__driDriverExtensions)
(EE) AIGLX: reverting to software rendering

Czyli efekty jednak nie są włączone.
Teraz muszę dojść dlaczego przestało działać...

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn