grub

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 30 Sty 2009, 16:40:54 CET

2009/1/30 Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl>:
> Możemy prosić o `rpm -q grub`? Bo menu się nie zmieniło od 2005/01/04.

grub-0.97-15.i686

> AFAIK menu gruba jest config(noreplace) więc żadna aktualizacja gruba
> nie powinna tego psuć. Modulo rel -13 i -14 które psuły scieżkę do menu.

Coś popsute jest jednak. Configi od czasów instalacji nie były
dotykane, po ostatniej aktualizacji grub (kolejny raz) zgubił własny
config, a ponowna instalacjia (jak i podanie 'configfile
(hd0,0)/grub/menu.lst') dają działającego gruba, w którym nie widać
menu. Widać nagłówek z wersją gruba i listę klawiszy na dole, reszta
jest cała czarna :)

--
Patryk Zawadzki