grub

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 30 Sty 2009, 17:28:37 CET

2009/1/30 Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>:
> Coś popsute jest jednak. Configi od czasów instalacji nie były
> dotykane, po ostatniej aktualizacji grub (kolejny raz) zgubił własny
> config, a ponowna instalacjia (jak i podanie 'configfile
> (hd0,0)/grub/menu.lst') dają działającego gruba, w którym nie widać
> menu. Widać nagłówek z wersją gruba i listę klawiszy na dole, reszta
> jest cała czarna :)

Wygląda na to, że wszystkie trzy systemy są jeszcze z czasów wczesnego
ac i przechodziły aktualizację aż do dzisiaj. Wszystkie trzy miały też
domyślnie odkomentowane:

color 2
foreground ffffff
background 000000
splashimage (hd0,0)/grub/splash.xpm.gz

...co nigdy też chyba w PLD nie działało i nic nie robiło aż do teraz ;)

Dalej nie mam pomysłu, czemu grub gubi config po aktualizacji.

--
Patryk Zawadzki