grub

Pią, 30 Sty 2009, 17:58:33 CET

On Fri, 30 Jan 2009, Patryk Zawadzki wrote:

> Wygląda na to, że wszystkie trzy systemy są jeszcze z czasów wczesnego
> ac i przechodziły aktualizację aż do dzisiaj. Wszystkie trzy miały też
> domyślnie odkomentowane:
>
> color 2
> foreground ffffff
> background 000000
> splashimage (hd0,0)/grub/splash.xpm.gz
>
> ...co nigdy też chyba w PLD nie działało i nic nie robiło aż do teraz ;)

Miałeś fart. Po prostu.

cvs log grub-linux-menu.lst

revision 1.3
date: 2004/04/15 11:39:33;  author: baggins;  state: Exp;  lines: +7 -4; kopt: kv;
- do NOT show splash, it does not always work,
	and if it fails you get total blackness
	default MUST BE SAFE

Ten commit to było zakomentowanie tych 4 linijek które zacytowałeś.
Właśnie z powodu "czarnego na czarnym" ;)

> Dalej nie mam pomysłu, czemu grub gubi config po aktualizacji.

Może coś z rpmem? Bo to mi nie wygląda na problem z pakietem.
Jedyny raz kiedy mi grub zgubił konfig to rel 13,14 kiedy mu spieprzyłem
ścieżkę do menu.lst.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!