Problem z vserver build - brak nss

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pią, 5 Cze 2009, 12:54:40 CEST

Dnia piątek 05 czerwiec 2009, Paweł Muszynski napisał:
> Chciałem sobie dziś zrobić vservera, zgodnie z:
>

> Ale po wykonaniu
> # vserver test build --context <num> -m poldek -n test
> Cały vserver się kasuje.

Potwierdzam. Zaobserwowałem to wczoraj w nocy. Zamiast szukać przyczyny
wziąłem "czysty" vserver z backupu :)

Świetnie ! :)

Kto jest autorem buga, tak BTW ?

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl