USB 3.0

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 15 Cze 2009, 10:59:53 CEST

W dniu 15 czerwca 2009 09:54 użytkownik Wojciech Błaszkowski
<wojciech w blaszkowski.com> napisał:

> Jak donosi LWN (http://lwn.net/Articles/337151/) dostępny jest driver dla USB
> 3.0. Jeśli zatem jest ktoś kto ma takowy hardware (ja niestety nie), to można
> by pokusić się o moduł do obecnego kernela :) i sprawdzić jak to działa :)

Takiego sprzętu jeszcze nikt "normalny" nie ma. xHCI dostępne jest na
1 płycie głównej jak na razie i do testów tego sterownika Intel dostał
układ Fresco Logic, który na rynku dostępny jeszcze nie jest.

Nie ma się zatem co podniecać, że ten sterownik wyląduje
prawdopodobnie w Linux 2.6.31, bo testować nie ma czego.