USB 3.0

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 15 Cze 2009, 11:18:04 CEST

Witam,

> Takiego sprzętu jeszcze nikt "normalny" nie ma. xHCI dostępne jest na
> 1 płycie głównej jak na razie i do testów tego sterownika Intel dostał
> układ Fresco Logic, który na rynku dostępny jeszcze nie jest.
>
> Nie ma się zatem co podniecać, że ten sterownik wyląduje
> prawdopodobnie w Linux 2.6.31, bo testować nie ma czego.

OK, dzięki za sprostowanie :)
Zatem, jak to mawiają o tej porze na profesorownie uczelniach: "do września !"
;-)

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl