milena.spec?

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Czw, 18 Cze 2009, 00:02:54 CEST

On środa 17 czerwiec 2009 06:49:29 Bohdan R. Rau wrote:
> Witam
Hej

> Widzę że ktoś sie pospieszył i wrzucił do CVS (szkoda tylko że się
> dowiaduję o takich rzeczach z forum kadu a nie stąd). Ale jak wrzucił to
> niech się teraz opiekuje :)
>
> Ja niestety na razie nie mam czasu się tym zajmować - jedyne co mogę to
> obiecać że będę Milenkę ze speca budować, a przejmę opiekę jak
> będę miał więcej czasu :(

Na stronie mileny znalazlem informacje ze testowano na PLD ale speca nigdzie nie znalazlem dlatego sklecilem takiego i wrzucielem w aktualnej postaci ;)
To chyba nawet ja na forum kadu pisalem o tym - mam tez dostep do kadu svn jakby cos.
Oczywiscie mozna w niego wrzucic jeszcze troche pracy.

Wszelkie propozycje mile widziane. Teraz nie mam czasu sie tym zajac ale w wolnej chwili po malutku sie milenke wypiesci.

ps. speech-dispacher wrzucilem przez zaleznosc od katalogu - wywalam ;)

--
Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń