milena.spec - chyba mi się udało

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 18 Cze 2009, 09:21:05 CEST

On Thu, 18 Jun 2009 00:22:08 +0200, Bartłomiej Zimoń <uzi18 w o2.pl> wrote:
[...]
> OK czesc rzeczy poprawilem - na szybko wg Twojego speca
> podeslij teraz diffa

Dobra - zerknąłem tylko na chwilkę (w robocie jestem), jak wrócę do
domciu to coś mądrego zrobię.

Od razu na oko - sedowanie makefile jest niepotrzebne - parametry są
podawane explicite w make, a make install i tak się nie wykona czyli nie
ma co się przejmować ldconfigiem. Być może ja coś tam jeszcze
skopałem w swoim (chociaż u mnie się ładnie zbudował, zainstalował i
działa)

Na razie!

ethanak
PS. Właściwie powinno być sox >= 14.1.0 ale czy jest sens?
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!