milena.spec - chyba mi się udało

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 18 Cze 2009, 09:52:40 CEST

On Thu, 18 Jun 2009 00:22:08 +0200, Bartłomiej Zimoń <uzi18 w o2.pl> wrote:
[...]
> OK czesc rzeczy poprawilem - na szybko wg Twojego speca
> podeslij teraz diffa

Jeszcze jeden drobiazg (zakładam że Milenę mniej więcej znasz, inaczej
byś się w speca nie bawił):

właściwie mogę już przejść z 0.1 na 0.2 (uczciwa beta), w związku z
tym zmienią się zasady wersjonowania. I zastanawiam się czy nie zrobić
tego od razu:

rozdzielam Milenę na trzy oddzielne części (tzn. osobne spece dla
każdej):

a) milena jako taka (numery wersji 0.2.x)

b) milena_data (numery wersji 0.2.x.y)
Powód: zawartość milena_data może się zmieniać nawet codziennie
(jeśli słucham książki i wyłapuję jakieś błędnie wypowiedziane
słowo to od razu wrzucam je do słownika, to samo jeśli ktoś mi coś
takiego podsyła). Dane są noarch, czyli oprócz oficjalnego speca mogę
sobie od razu w skrypcie uploadera zrobić coś tworzącego speca/rpm-a i
wyrzucić to na serwer

c) milena_basewords (numery wersji niezależne od głównej linii,
wystarczy odpowiedni Require)
Powód: zawartość zmienia się bardzo rzadko, w tej chwili przewidziana
jest jedna duża zmiana (przejrzenie słownika, wyrzucenie większości
wyłapanych homografów, dopisanie brakujących), następna pewnie duuużo
później. Z uwagi na wielkość i czas budowania nie warto chyba przy
upgradzie Mileny zaciągać tych samych danych... Też jest to noarch czyli
to samo co dla milena_data.

Co o tym sądzisz?

Aha - i ponawiam pytanie, jak dla book_common zrobić:
Require: <dowolny edytor pracujący w ISO-2>
(ew. nie Require a Suggests)?

Jest sens?

ethanak
--