Status AC i TH

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 5 Mar 2009, 03:56:51 CET

W dniu 4 marca 2009 17:58 użytkownik Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> napisał:

> Zwłaszcza, że część tych propozycji odnosi się do zmniejszenia ilości paczek
> zawartych w takim snapshocie, co przy odpalaniu tego typu projektu prawie na
> pewno jest wskazane.

Trochę z innej beczki.

Może skoro już i tak jakieś roszady są planowane na www.pld to warto
by było pomyśleć nad zmianą szaty?
Dlaczego nie możemy wyglądać jak np. www.opensuse.org? Nie mamy płyt
instalacyjnych, ale za to mamy 2 livecd, które spełniają podobną rolę.
Grafików, którzy by zrobili coś na miarę obecnych czasów też nie
brakuje (ostatnio sam potrzebowałem zwykłych wallpaperów choćby i z
pomocą przyszedł Jędrzej Sosnowski, który zrobił to praktycznie na
wczoraj i to bezpłatnie).

Druga rzecz to pytanie czy naprawdę chcemy tkwić w tym wiki? Czy to ma
sens? Jeśli tak to jaki?
Można przecież wizytówkę PLD zrobić ładnie, z informacjami, które się
zmieniają rzadko - stronę dać do SVNu i tam pozwolić na ewentualne
zmiany, refreshe itd.
A np. wiki.pld-linux.org zostawić na cele które spełnia obecna strona
- małe howto tu i ówdzie itd.

Ja wiem, że PLD to niszowe itd., że nie mamy mocy przerobowych się
ktoś odezwie, ale co z tego? Czy to oznacza, że mamy tkwić w
prehistorii i sprawiać wrażenie dystrybucji archaicznej?

Myśle, że temat jest warty zastanowienia, nawet jeśli nie każdy się ze
mna w pełni zgodzi.