Status AC i TH

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Czw, 5 Mar 2009, 08:12:44 CET

2009/3/5 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:

> Trochę z innej beczki.
>
> Może skoro już i tak jakieś roszady są planowane na www.pld to warto
> by było pomyśleć nad zmianą szaty?
> Dlaczego nie możemy wyglądać jak np. www.opensuse.org? Nie mamy płyt
> instalacyjnych, ale za to mamy 2 livecd, które spełniają podobną rolę.
> Grafików, którzy by zrobili coś na miarę obecnych czasów też nie
> brakuje (ostatnio sam potrzebowałem zwykłych wallpaperów choćby i z
> pomocą przyszedł Jędrzej Sosnowski, który zrobił to praktycznie na
> wczoraj i to bezpłatnie).

> [...]

http://debian.org/
http://www.slackware.com
http://www.gentoo.org/

Raczej nasza wuwa nie odstaje ;)

Bardziej niż face liftingu potrzebuje uzupełniania dokumentacji
http://www.pld-linux.org/Docs/man
... oraz uzupełniania wiadomości na stronie głównej (newsy!) - może
mała tabelka o aktualnych wersjach głównych pakietów (kernel, apache,
php, python, exim, xorg, kde, gnome...)siedzących w repo?

Choć jeżeli zmienilibyśmy (hehehe ktoś (tm)) główną www, zostawiając
obecną wiki w tle, to nie było by źle...
W sumie nawet nie trzeba zmieniać silnika, Moinmona można bardzo
ładnie oskórkować vide http://wiki.debian.org/

--
::  Witek Firlej  ::
:: Studencka wyprawa do Chin http://chiny2009.pl ::