Status AC i TH

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Czw, 5 Mar 2009, 10:42:50 CET

2009/3/5 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:

> Dla nowych potencjalnych użytkowników to mógłby być przydatny
> ogólnodostępny wirtualny serwer - żeby każdy mógłby wypróbować.
> Nie wiem czy jakakolwiek dystrybucja takie coś udostępnia.
>
> Oczywiście trzeba by wyciąć całą sieć poza wejściem przez ssh, dać
> możliwość przeinstalowania, bo rzeźbiarzy nie brakuje, ewentualnie
> zainstalować wszystko co jest dostępne i nie dawać roota (jak w ogóle
> można dać możliwość czytania wszystkich plików w systemie, ale bez
> prawa zapisu? Taki root read-only)

MIało być coś takiego na pld-users... a przynajmniej kiedyś
napomknąłem o tym w rozmowie z Paszczusem... ale obecna maszynka
raczej nie wydoli (tak była jego odpowiedź ;)).. na razie ze zwykłych
urzyszkodników siedzi tam tylko moja sesja irssi :(

--
::  Witek Firlej  ::
:: Studencka wyprawa do Chin http://chiny2009.pl ::