Status AC i TH

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 5 Mar 2009, 10:21:29 CET

On Thu, Mar 05, 2009 at 08:12:44 +0100, Witek Firlej wrote:

> Bardziej niż face liftingu potrzebuje uzupełniania dokumentacji
> http://www.pld-linux.org/Docs/man
> ... oraz uzupełniania wiadomości na stronie głównej (newsy!) - może

Dla nowych potencjalnych użytkowników to mógłby być przydatny
ogólnodostępny wirtualny serwer - żeby każdy mógłby wypróbować.
Nie wiem czy jakakolwiek dystrybucja takie coś udostępnia.

Oczywiście trzeba by wyciąć całą sieć poza wejściem przez ssh, dać
możliwość przeinstalowania, bo rzeźbiarzy nie brakuje, ewentualnie
zainstalować wszystko co jest dostępne i nie dawać roota (jak w ogóle
można dać możliwość czytania wszystkich plików w systemie, ale bez
prawa zapisu? Taki root read-only)

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>