Status AC i TH

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 5 Mar 2009, 16:28:41 CET

W dniu 5 marca 2009 09:24 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Ja chętnie zrobię nowe szablony, tylko daj mi grafika, który zawodowo
> projektuje dla sieci i podejmie się zrobienia sensownego layoutu dla
> wiki. Szczegóły najlepiej na devel-en, bo glen też jest zainteresowany
> nową stroną i zaczęliśmy o tym rozmawiać z pół roku temu.

Fajnie. Grafików aż tylu nie znam, ale właśnie rozmawiałem z wcześniej
wspomnianym Jędrkiem i dałem do przeczytania devel-pl. Oto co napisał
na temat:

16:22 <jedrek> Hm. Przeczytałem. Ciekawa inicjatywa. Tylko obecnie do
końca marca mam tak zawalone terminy, i nie wiem jak
               się obrobić. Tyle mam zamówień. Nie oznacza to, że
pomysł mi się nie podoba. Wręcz przeciwnie. Cholernie miło
               by mi było gdybym mógł pomóc. Tylko wiadomo, każdy ma
priorytet. Wpierw zrobić za kase a potem darmowe. Za coś
               trzeba jeść. I ...
16:22 <jedrek> ... nie chodzi mi o wyłudzanie szmalu bo zrobię to for
free tak jak for free jest PLD. Tylko chodzi o brak
               godzin w dobie ;D

Czyli chęć jest. Pytanie tylko czy np. Tobie przypasuje to co on zrobi.
Zmiana nie musi być z dziś na jutro. Mamy brzydotę tyle lat, możemy
mieć jeszcze do końca marca. Ty na pewno też potrzebujesz trochę czasu
na template.

> *Tej* wiki nie ma sensu, ale wiki ogólnie jest jak najbardziej. Biorąc
> pod uwagę aktualność naszych materiałów i dokumentacji, utrudnianie
> edycji głównej strony nic dobrego nie przyniesie.

Utrudniać nie mam zamiaru. Z tymże po co robić zaraz wiki? Newsy to
nie problem by zrobić nawet prościej i ładniej niż oferuje to wiki.
About nigdy się nie zmienia - więc może wylądować w SVNie (svn up na
stronę co jakiś czas z crona). Linki też zmieniają się rzadko.
Wizytówki też nie zmieniasz co dziennie.