Status AC i TH

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 6 Mar 2009, 00:39:44 CET

Dnia czwartek, 5 marca 2009, Bartosz Świątek napisał:
> Poza tym, czy ja napisałem, że
> umiem lepiej? Ja nawet nie napisałem, że się tego podejmuję - bo się
> nie podejmuję bo nie umiem.
> Czytaj ze zrozumieniem proszę. Ja tylko mówię jak by było fajnie.

Przeczytałem jeszcze raz twoje maile w tym podwątku i rzeczywiście pierwszy
był w formie bardziej pytającej i przypuszczającej. Więc skoro chciałeś
wiedzieć dlaczego wiki na głównej i dlaczego tak, a nie inaczej, to zostało
to dosyć dokładnie objaśnione. I właściwie wszyscy w wątku twierdzą, że naszą
wuwę jak najbardziej można wyładnić. Po prostu nie poprzez przeniesienie jej
do SVN-a, bo poprzednim razem takie rozwiązanie (z CVS-em) zostało zastąpione
Plonem, ani poprzez przeniesienie jej do CMS-a, bo to się skończyło na
obecnym wiki.

> A, skoro już mówię o czytaniu ze zrozumieniem, gdzie przeczytałeś, że
> ja chce zmieniać kontent? Czy ja mówię, że mamy ludzi okłamywać, że my
> to ubuntu? Mariusz, proszę Cię.

Pomysł wziął mi się z twojego maila:

> [Strona główna] Mówiąca o tym, że żyjemy i mamy się dobrze a nasza
> dystrybucja jest jedna z najaktywniejszych i najnowocześniejszych.

To jest, łagodnie mówiąc, lekko naciągane twierdzenie, na co zwrócił ci uwagę
także patrys. Jeśli masz (bądź ktokolwiek inny) pomysły na uprzyjaźnienie
naszej wuwy, *ale* z zachowaniem tego, co przyszli użytkownicy o PLD powinni
wiedzieć, to jak najbardziej. Ale serio, jak to będzie próbowało obiecywać
gruszki na wierzbie, to poprzednia wersja zostanie bardzo szybko przywrócona.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki