Status AC i TH

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 5 Mar 2009, 16:45:31 CET

2009/3/5 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> Tak jak mówię. Tą wiki przenieść na inny plan - wiki.pld-linux.org to
> wg. mnie dobra lokacja. Strona główna powinna być innowacyjna, ładna,
> przejrzysta. Mówiąca o tym, że żyjemy i mamy się dobrze a nasza
> dystrybucja jest jedna z najaktywniejszych i najnowocześniejszych.

Wiki to jedyne, co jest interesującego w stronie PLD (dokumentacja).
Jasne, możemy przywalić splasha z wizytówką, który każdy będzie
cierpliwie pomijał klikając link do wiki, tylko po co? Przecież nie
przyciągamy ZU i nikt przypadkiem sobie PLD nie kupi z komputerem w
Media Markcie. Mówię całkiem serio - odwiedzający stronę PLD to
głównie deweloperzy albo power userzy, a im nie mamy po co wciskać
marketingowej papki.

Pisanie, że żyjemy i rozwijamy się prężnie możemy zostawić gościom od
HURDa, tam jest to równie prawdziwe co u nas ;)

--
Patryk Zawadzki