Status AC i TH

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 5 Mar 2009, 16:52:11 CET

W dniu 5 marca 2009 16:45 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Wiki to jedyne, co jest interesującego w stronie PLD (dokumentacja).
> Jasne, możemy przywalić splasha z wizytówką, który każdy będzie
> cierpliwie pomijał klikając link do wiki, tylko po co? Przecież nie
> przyciągamy ZU i nikt przypadkiem sobie PLD nie kupi z komputerem w
> Media Markcie. Mówię całkiem serio - odwiedzający stronę PLD to
> głównie deweloperzy albo power userzy, a im nie mamy po co wciskać
> marketingowej papki.

Ale zrozum, że tak to właśnie powinno być. Żadna inna dystrybucja nie
pakuje wiki na stronę główną. To ma być miejsce informujące głównie
nowych potencjalnych użytkowników oraz serwujące najnowsze informacje.

Wiki, fora, doksy to inna bajka i powinno mieć inne miejsce, inną
domenę, na która ci haxorzy i developerzy będą sobie wchodzić
bezpośrednio. Jako powerUser nie masz problemu zapamiętać sobie, że
wiki PLD jest pod wiki.pld-linux.org a nie pod www gdzie jest
marketingowa papka.

Nam trochę marketingu na pewno nie zaszkodzi.

> Pisanie, że żyjemy i rozwijamy się prężnie możemy zostawić gościom od
> HURDa, tam jest to równie prawdziwe co u nas ;)

Przecież się rozwijamy - HURD nie bardzo.