Czy u nas działa splash?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 7 Mar 2009, 02:20:42 CET

Cześć,

tak jak w temacie. Czy u nas działa jakiś splash?

a) Bootsplash nie działa bo ktoś[tm] inteligentnie wyłączył obsługę
vesafb w naszym kernelu. Pytanie tylko czemu to ciągle jest w
geninitrd i ogłupia ludzi?
b) FBsplash, czyli żęciane g*wno, też nie działa. Czemu? Chgw.
c) Splashy, raz że nie ma prawa działać bo mamy za nowe DirectFB, dwa
że i tak nie mamy wsparcia w initrd.
d) Usplash - tu jest wielka nadzieja, pytanie tylko czy komuś udało
się to uruchomić? Pomijam to, że nie mamy wsparcia w initrd do tego.

Czy ja sam sobie odpowiedziałem na pytanie (czyli nic nie działa), czy
może komuś udało się coś działającego wyskrobać?

Pozdrawiam,