Re: Czy u nas działa splash?

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Sob, 7 Mar 2009, 02:45:25 CET

2009/3/7 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> d) Usplash - tu jest wielka nadzieja, pytanie tylko czy komuś udało
> się to uruchomić? Pomijam to, że nie mamy wsparcia w initrd do tego.

Ja odpalałem ale własny kompilat (zdaje się, że budowany z uClibc).

Odpalałem też Fedorowy plymouth i raczej tam bym się dopatrywał wizji
przyszłości (tryb graficzny wymaga kernela z mode setting dla danej
karty graficznej, w razie czego robi fallback na tryb tekstowy z
paskiem postępu; kłóci się z gadatliwym trybem bootowania PLD).

--
Patryk Zawadzki