Anaconda w PLD

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 8 Mar 2009, 20:37:02 CET

Hej,

czy można prosić o upublicznienie patchy jakie nakładamy na anaconde?
Jakieś własne repo gita to bzdura. My mamy jakiegoś snapa 1.5.0.6,
a Fedora ma stabilne 1.5.0.25.

Wyciągniecie anacondy z gita patrysa niewiele mi pomaga, bo widzę
tylko source tree a nie to co nałożył.

Lepiej byłoby robić tak jak Fedora nakazuje:
git clone http://git.fedorahosted.org/git/anaconda.git
git checkout -b archive-branch anaconda-%{version}-%{release}
make archive-no-tag

i potem takie źródła odpowiednio patchować w specu - czyż nie?

Obecnie nie wiem jak zrobić upgrade do 1.5.0.25 nie psując naszych
pldowych hacków.

Chyba, że patrys mnie w tym wyręczy - wtedy nie było tematu.