Anaconda w PLD

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 8 Mar 2009, 21:15:03 CET

2009/3/8 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> Hej,
>
> czy można prosić o upublicznienie patchy jakie nakładamy na anaconde?
> Jakieś własne repo gita to bzdura. My mamy jakiegoś snapa 1.5.0.6,
> a Fedora ma stabilne 1.5.0.25.
>
> Wyciągniecie anacondy z gita patrysa niewiele mi pomaga, bo widzę
> tylko source tree a nie to co nałożył.
>
> Lepiej byłoby robić tak jak Fedora nakazuje:
> git clone http://git.fedorahosted.org/git/anaconda.git
> git checkout -b archive-branch anaconda-%{version}-%{release}
> make archive-no-tag
>
> i potem takie źródła odpowiednio patchować w specu - czyż nie?

> [...]

Utrzymywanie tego jako łatek jest nierealne. Dopóki nie mamy natywnego
backendu poldkowego (chętni ze znajomością python-poldek?), zmiany
obejmują jakąś 1/3 kodu. Poza tym synchronizacja z Fedorą i tak musi
być robiona ręcznie i każdą zmianę zatwierdzam albo modyfikuję z
osobna. (Hint: upstream jest często zepsuty albo wręcz ma błędy
składni, a mimo to trafia do testowej linii fedory)

Nie wyobrażam sobie trzymanie tego jako wielkiego patcha a tym
bardziej nie wyobrażam sobie jego generowania innego niż przez diff
między moim drzewem a tym Fedory.

Tak swoją drogą: rozumiem, że próbujesz zrobić upgrade, bo nasza
anaconda nie działa? Jeśli tak, to może podasz szczegóły, jakiś test
case etc.? Ja chętnie zrobię upgrade, jeśli ktoś to będzie testował i
zgłaszał błędy.

--
Patryk Zawadzki