Fwd: SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest kde4-icons in essential p...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 11 Mar 2009, 23:04:52 CET

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org>
Data: 11 marca 2009 22:27
Temat: Re: SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest
kde4-icons in essential p...
Do: Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>

On Wed, 11 Mar 2009, Bartosz Świątek wrote:
> Ale to jest błędne podejście do Suggest: Suggest powinno sugerować coś
> co może dodać funkcjonalność do aplikacji, coś poprawić, rozszerzyć
> działanie. Ikony tego nie robią!!

Jak to nie?
Wiesz - odinstaluj ikony i zainstaluj ktorrenta.
Życzę powodzenia w użytkowaniu :P

> To nie jest po to, żeby było "a może zainstalujesz se amaroka pod
> gnomem" - bo jak mamy się tak domyślać to może instalacja binda
> postfiksa będzie sugerowała amavisa? A nóż go chcesz.

Źle do tego podchodzisz.
Powtórzę:
Instaluję aplikację i powinienem otrzymać ją (poprzez requires) w postaci
działającej. A poprzez suggests - dobrze działającą (ewentualnie o
rozszeżonej funkcjonalności).

P.S.: Brakuje nam stopniowania albo kategoryzowania suggests - to by wiele
wyjaśniło i pomogło.