Fwd: SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest kde4-icons in essential p...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 11 Mar 2009, 23:05:07 CET

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>
Data: 11 marca 2009 22:29
Temat: Re: SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest
kde4-icons in  essential p...
Do: Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org>

W dniu 11 marca 2009 22:27 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> Jak to nie?
> Wiesz - odinstaluj ikony i zainstaluj ktorrenta.
> Życzę powodzenia w użytkowaniu :P

Ale zaraz zaraz, to oznacza, że suggest wędruje do ktorrenta, a nie kdelibs.
A Ty dodałeś i tu i tu - czyli już w ogóle śmiesznie.

Ikony są sugerowane przez kdelibs, a funkcjonalności kdelibs nie zmieniają.

> Źle do tego podchodzisz.
> Powtórzę:
> Instaluję aplikację i powinienem otrzymać ją (poprzez requires) w postaci
> działającej. A poprzez suggests - dobrze działającą (ewentualnie o
> rozszeżonej funkcjonalności).
>
> P.S.: Brakuje nam stopniowania albo kategoryzowania suggests - to by wiele
> wyjaśniło i pomogło.

Owszem, pomogłoby, ale nie mamy. Co nie znaczy, że mamy po prostu
jawnie abusować obecne Suggest.