SPECS: kde4-kdevplatform.spec -up to 0.9.91 from kdevelop 3.9.91

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 16 Mar 2009, 12:31:42 CET

2009/3/16 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> [...]
> skompiluje to z czyms innym niz ja na builderach PLD? Wtedy jest sam
> odpowiedzialny za ewentualne bledy powstale w wyniku takiej
> kompilacji.
>
> Twoja zmiana wersji natomiast psuje upgrade tym ktorzy mieli
> zainstalowane poprzednie wersje (zauwaz ze poprzednia wersja byla na
> builderach!) i tym powinienes sie najbardziej przejmowac. Nie moge
> teraz tego puscic na builder bo jest to bezcelowe - bo zepsute.
> Natomiast znajac developerow kde to z tej wersji 0.9.x skocza przy
> wydaniu wersji stabilnej od razu na 4.0 albo jeszcze cos innego i

Mnie generalnie mało KDE interesuje, ale jeśli autor twierdzi, że
pakiet ma wersję 0.9.91, to czemu PLD ma wiedzieć lepiej? 3.9.x wzięło
się stąd, że ktoś sobie wymyślił, żeby niewersjonowany snapshot z SVN
w PLD obdarować wersją taką samą, jak pokrewny pakiet. Na szczęście
nikomu nie przyszło do głowy zmieniać wersji GTK+ w PLD na 2.26.

> Mozna by sie zastanowic nad podbiciem Epoch - ale nie jestem fanem
> podbijania epoch tylko dlatego ze kolejny one-commit-breaker
> postanowil dana paczke zrobic po swojemu "bo tak".

I to jest rozwiązanie.

--
Patryk Zawadzki