SPECS: kde4-kdevplatform.spec -up to 0.9.91 from kdevelop 3.9.91

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 16 Mar 2009, 12:42:12 CET

W dniu 16 marca 2009 12:31 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Mnie generalnie mało KDE interesuje, ale jeśli autor twierdzi, że
> pakiet ma wersję 0.9.91, to czemu PLD ma wiedzieć lepiej? 3.9.x wzięło
> się stąd, że ktoś sobie wymyślił, żeby niewersjonowany snapshot z SVN
> w PLD obdarować wersją taką samą, jak pokrewny pakiet. Na szczęście
> nikomu nie przyszło do głowy zmieniać wersji GTK+ w PLD na 2.26.

Ale porownywanie kde4 i kdevelop do gtk+ i gnome jest bez sensu. Jesli
juz to qt4 i kde do gtk i gnome - ale to w ogole nie na temat jest.

Chodzi o to, ze ten caly kdevelop i kdevplatform sa jeszcze w
glebokiej fazie developmentu i jak koledzy ktorzy zaczeli robic spece
do tego mieli jakies dostepne zrodla to byly to glownie snapshoty -
stad wersjonowali to na podstawie wersji kde z ktora budowali - i nie
ma w tym nic zlego.

Poki nie ma wersji stabilnej nie ma co zmieniac wersjonowania - bo i
po co? Skoro jutro przyjdzie drugi i zmieni ta wersje 0.9.x na jakis
snapshot daily, ktory bedzie sie budowal tylko i wylacznie z
najnowszym kde 4.2.6x i jaka temu wtedy wersje dac? Znowu 4.2.6x z
istniejacym epoch 1, a potem przyjdzie trzeci ktory zauwazy ze wyszla
oficjalna wersja 0.9.x i podbije znowu epoch...

Te wersje i tak buduja sie zawsze z twardo okreslonymi wersjami kde i
innych automocy. Nie widze wiec problemu by zostalo to tak jak bylo az
do wydania stabilnej wersji - i wtedy bedziemy sie martwic o
ewentualne epochy.

> I to jest rozwiązanie.

No nie do konca. Bo sie okaze ze jak wyjdzie stabilna wersja to bedzie
miala na dzien dobry epoch 9.