Proszę o wyrzucenie nowego glibc z th-test

Przemysław Gierski pgierski w o2.pl
Wto, 19 Maj 2009, 11:23:05 CEST

Witam.
Nowe glibc z th-test nie działa poprawnie.

Po upgrade mojego pld miałem niezłe problemy z zalogowaniem się, po
prostu podczas autoryzacji leciał Segmentation fault.

Winnym okazal sie nowy glibc-2.10.1-2 z th-test, po downgrade do
glibc-2.9-7 wszystko dziala.
gdb wskazuje problem w libpthread.so.0 z nowego glibc.

Dlatego proszę o usunięcie tego i przyległych pakietów w th-test do
czasu osiągnięcia przez nie stabilności. To w końcu jest podstawa
systemu, nawet na repo testowym powinno to być używalne.
--
Pozdrawiam, Przemysław Gierski.