Re: Proszę o wyrzucenie nowego glibc z th-test

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 19 Maj 2009, 12:02:28 CEST

W dniu 19 maja 2009 11:23 użytkownik Przemysław Gierski
<pgierski w o2.pl> napisał:
> Witam.
> Nowe glibc z th-test nie działa poprawnie.
>
> Po upgrade mojego pld miałem niezłe problemy z zalogowaniem się, po
> prostu podczas autoryzacji leciał Segmentation fault.
>
> Winnym okazal sie nowy glibc-2.10.1-2 z th-test, po downgrade do
> glibc-2.9-7 wszystko dziala.
> gdb wskazuje problem w libpthread.so.0 z nowego glibc.
>
> Dlatego proszę o usunięcie tego i przyległych pakietów w th-test do
> czasu osiągnięcia przez nie stabilności. To w końcu jest podstawa
> systemu, nawet na repo testowym powinno to być używalne.

To gdzie wg Ciebie to powinno wyladowac by ktos mogl to testowac? W
th-naprawde-really-really-test?
Od tego jest th-test wlasnie. Jak chcesz stabilnosc to nie uzywaj th-test.