Przeniesienie mythtv 0.22 svn (QT4) z DEVEL do HEAD

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pią, 22 Maj 2009, 15:17:37 CEST

Jan Rekorajski anonsuje::

> Czy to jest ten sam program (nazwa)? Tak? To po co chcesz mnożyć
> zbędne byty? Jak ktoś będzie chciał starą wersję to sobie wyciągnie
> z jakiegoś auto-taga. Nie kombinuj tylko zrób normalny merge.

Ok. Jak się robi normalny merge?
cvs up -j DEVEL -j HEAD mythtv.spec

Po czymś takim mam do zrobienia to, co zrobiłem w październiku.
60% wymaga poprawek - głównie wyrzucania.
A może ja coś mylę?
Serio.
Może chodzi o zaklęcie, którego nie znam?
--
WK