Przeniesienie mythtv 0.22 svn (QT4) z DEVEL do HEAD

Pią, 22 Maj 2009, 17:57:52 CEST

On Fri, 22 May 2009, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Ok. Jak się robi normalny merge?
> cvs up -j DEVEL -j HEAD mythtv.spec

cvs up -r DEVEL mythtv.spec
mv mythtv.spec mythtv.spec.NEW
cvs up -A mythtv.spec
mv mythtv.spec.NEW mythtv.spec +/- ręczne zmergowanie changelog
cvs ci mythtv.spec

Nie mylisz, cvs up -j ssie. Serio.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!