Przeniesienie mythtv 0.22 svn (QT4) z DEVEL do HEAD

WK w.kier w farba.eu.org
Sob, 23 Maj 2009, 11:50:26 CEST

Wiadomość od Jan Rekorajski:

> cvs up -r DEVEL mythtv.spec
> mv mythtv.spec mythtv.spec.NEW
> cvs up -A mythtv.spec
> mv mythtv.spec.NEW mythtv.spec +/- ręczne zmergowanie changelog
> cvs ci mythtv.spec

Przecież to jest właśnie to, o co mi chodzi, czyli move, przesunięcie,
przeniesienie.
Nie wiem tylko, co ma być merge z changeloga.
Tj. zgaduję, że należałoby przenieść wszystkie zapisy z wersji
poprzedniej do aktualnej, które pojawiły się, kiedy funkcjonowały
równolegle.
Czy tak?

> Nie mylisz, cvs up -j ssie. Serio.
Ssie, to mało powiedziane.
Wynik w tym przypadku, to zwykła sieczka.
--
WK