[SPEC] Artha - angielski słownik synonimów

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Czw, 5 Lis 2009, 22:57:24 CET

Przemysław Firszt anonsuje::

> Dzięki za odpowiedź, ale nie jestem pewien czy masz rację.
> http://www.frazeologia.pl/frazeologia/forum/read.php?f=4&i=6491&t=6491
> Chętnie zmienię na "o", ale wygląda na to, że "na" w tym kontekście jest
> dużo częściej stosowana (wynik z google, ale nie twierdze, że to jest
> dowód na poprawność)

Masz rację. Się wygłupiłem.
Nie będę się wkręcał w roztrząsania kontekstu, skoro forma jest po
prostu poprawna, a ja się czepiłem.
> Co do "użyteczności" to mi się to też nie podobało :-)
>
> Nie wysyłam tego na listę, bo temat jest chyba nie bardzo na

To w końcu dyskusyjna lista.
Choć żeczywiście zrobiło się NTG trochę.
Upubliczniłem, bo to jednak zkończenie wątku.
--
WK