asterisk, propozycja zmiany pliku rc

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 7 Lis 2009, 18:08:24 CET

On Sat, 7 Nov 2009, Arkadiusz Chomicki wrote:
> wymaga to przeniesienia pliku /etc/asterisk/asterisk.conf do
> /var/lib/asterisk/asterisk.conf
> i reszty plikow /etc/asterisk/* do /var/lib/asterisk/etc/

Sądzę, że ładniej by tu było zrobić chierarchię typu:
/var/lib/asterisk/main/
/var/lib/asterisk/<cluester2>
/var/lib/asterisk/<cluester3>
/var/lib/asterisk/<cluester4>
/var/lib/asterisk/<cluester5>
/var/lib/asterisk/<cluester6>

main byłby tym podstawowym (czy jakkolwiek go nazwać).
W przypadku mysql-a nigdy mi się nie podobało to, że /var/lib/mysql to
podstawowy klaster. Ale ciężko to zmienić.

Nie wiem czy przenoszenie configów do /var/lib jest dobrym pomysłem.
klastry mysql-a pozwalają na trzymanie tego w /etc/mysql/ i ja z tego
zawsze korzystam. Fakt, że tam jest tylko jeden plik, ale tutaj byłby
jeden katalog.

Byłoby w ten sposób:

/etc/asterisk/clusters.conf - konfiguracja klastrów i konfiguracja szukana
by była w /var/lib/asterisk/<cluster>/etc lub /etc/asterisk/<cluster>
Kolejność poszukiwania do ustalenia, ale sądzę, że w pierwszej kolejności
/etc