[SPEC] linuxwacom & xorg-driver-input-wacom

Przemysław Firszt przemo w firszt.eu
Nie, 8 Lis 2009, 15:46:39 CET

Dnia 2009-11-08, nie o godzinie 15:29 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
pisze:
[..]
> xf86-input-wacom nie jest w aktualnej formie "używalny". Na usunięcie
> dobrze działającego sterownika z pakietu jest sporo za wcześnie.
Troche jestem zaskoczony, bo właśnie go używam i działa dokładnie tak
samo jak z linuxwacom.
> "Sugerowanie", że pakiet linuxwacom wymaga sterownika xinput, nie ma
> sensu, tu sprawa jest oczywista i powinno być "Requires".
Rozumiem argumenty, ale tablet działa też pod konsolą, bez sterownika do
X, ale pewnie masz racje, więc to zmienię.

> libexecdir definiuje się w inny sposób, zobacz w innych specach.
>
> 0.9.1 jest starsze niż ostatnie wydanie 0.10.0, jakiś
> szczególny powód aby używać starej wersji?
Nie, po prostu wydawało mi się (z naciskiem na "wydawało mi się"), że to
najnowsze stable.

--
Przemo