[SPEC] linuxwacom & xorg-driver-input-wacom

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 8 Lis 2009, 15:58:24 CET

On Sun, 08 Nov 2009 14:46:39 +0000
Przemysław Firszt <przemo w firszt.eu> wrote:

> Dnia 2009-11-08, nie o godzinie 15:29 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
> pisze:
> [..]
> Troche jestem zaskoczony, bo właśnie go używam i działa dokładnie tak
> samo jak z linuxwacom.

"This release is intended as a developer release as not all tools have
been ported to the new APIs yet (including the lack of decent HAL
support). It works, and is certainly good enough to start packaging and
testing." - Peter Hutterer, xorg-list

> Rozumiem argumenty, ale tablet działa też pod konsolą, bez sterownika do
> X, ale pewnie masz racje, więc to zmienię.

"Działa" ro chyba gruba przesada jeśli porównasz funkcjonalność.

> Nie, po prostu wydawało mi się (z naciskiem na "wydawało mi się"), że to
> najnowsze stable.

najnowsze z naciskiem na "stable" jest wciąż w paczce z sourceforge, co
absolutnie jednak nie jest powodem by nie dodawać wersji
freedesktop.org do repo.

--
Fryderyk Dziarmagowski