[SPEC] linuxwacom & xorg-driver-input-wacom

Przemysław Firszt przemo w firszt.eu
Nie, 8 Lis 2009, 16:11:49 CET

Dnia 2009-11-08, nie o godzinie 15:58 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
pisze:

> "This release is intended as a developer release as not all tools have
> been ported to the new APIs yet (including the lack of decent HAL
> support). It works, and is certainly good enough to start packaging and
> testing." - Peter Hutterer, xorg-list
Tak w ramach tłumaczenia się to uznałem na podstawie tego (link poniżej), że 0.9.1 jest
stable i funkcjonalne, szczególnie, że u mnie działa :-)

http://lists.x.org/archives/xorg-devel/2009-September/002290.html

> "Działa" ro chyba gruba przesada jeśli porównasz funkcjonalność.
Hmm, mam tablet bluetooth wacom i działa identycznie, ale to jest chyba
najbardziej nietypowy wacom przez to, że jest bez kabla.

> najnowsze z naciskiem na "stable" jest wciąż w paczce z sourceforge, co
> absolutnie jednak nie jest powodem by nie dodawać wersji
> freedesktop.org do repo.

Czyli chyba najlepiej zostawić linuxwacom tak jak jest + nowy sterownik
tylko do testów, a za jakiś czas wyrzucić steroniki dla X z linuxwacom.

--
Przemo