Zmiana nazwy pakietu: rosegarden4 -> rosegarden

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Śro, 25 Lis 2009, 14:20:11 CET

Hej,

Jaka jest teraz procedura zmiany nazwy pakietu? Kiedyś wystarczał
mail do cvsadmin   z 'cp old.spec,v new.spec,v'. Teraz, gdy każdy pakiet
ma swój katalog (a w nim nie tylko spec ze starą nazwą), to zadanie jest
oczywiście bardziej skomplikowane…

Maila do cvsadmin w pld-linux.org wysłałem w niedzielę, ale żadnego
odzewu…  Czy to znaczy, że mam zapomnieć o historii i po prostu
zaimportować pakiet pod nową nazwą? Czy po prostu teraz procedura jest
inna?

Chodzi o zmianę 'rosegarden4' na 'rosegarden', bo to '4' w nazwie już
nie ma najmniejszego sensu (nie odpowiada ani nazwie, ani wersji
projektu).

Pozdrowienia,
        Jacek