Zmiana nazwy pakietu: rosegarden4 -> rosegarden

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Czw, 26 Lis 2009, 13:45:21 CET

On Wednesday 25 of November 2009, Jacek Konieczny wrote:
> Hej,
>
> Jaka jest teraz procedura zmiany nazwy pakietu? Kiedyś wystarczał
> mail do cvsadmin   z 'cp old.spec,v new.spec,v'. Teraz, gdy każdy pakiet
> ma swój katalog (a w nim nie tylko spec ze starą nazwą), to zadanie jest
> oczywiście bardziej skomplikowane…

cvsadmin powinien:
cp -a starypakiet nowypakiet
mv nowypakiet/staryspec nowypakiet/nowyspec

a cvsuser
cvs rm -f starypakiet/*

> Maila do cvsadmin w pld-linux.org wysłałem w niedzielę, ale żadnego
> odzewu…  Czy to znaczy, że mam zapomnieć o historii i po prostu
> zaimportować pakiet pod nową nazwą? Czy po prostu teraz procedura jest
> inna?

cvsadmin:speedy,domelu,adamg,glen

Krzywdź któregoś bezpośrednio 8-)