[kernel] modulowe ciekawostki...

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Pią, 2 Paź 2009, 21:50:05 CEST

Paweł Sikora pisze:
> w celu poszukiwan bisectem commita dodajacego oopsa do 2.6.31 wzialem
> pld-owy konfig, przestawilem tylko zwalona kompresje lzma na gzip,
> zbudowalem czysta vanille, zmontowalem initrd tak jak w pld
> i sie nie bootuje. blizej nieznany problem z /dev/md0 jak na obrazku[...]
A odpalony z jakiegoś innego kernela/rescuecd/usb ten md0 składa się bez
problemu? Miałem kiedyś problem (chyba podobny, ale na kernelu o dwa
lata starszym) przy źle działającym jednym dysku. mdassemble potrafi też
się burzyć jeśli typ partycji nie jest fd (czy jaki tam powinien być dla
raida).

Pozdrawiam,
Marek