Nowe pakiety Xorg oraz Amarok

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 6 Paź 2009, 22:19:55 CEST

On Tue, Oct 06, 2009 at 09:56:44PM +0200, Kamil Dziedzic wrote:

> Daj rpm -q taglib taglib-extras
-bash-4.0# rpm -q taglib taglib-extras
taglib-1.6-1.i686
taglib-extras-1.0.1-1.i686

> U mnie ten amarok śmiga i jest już w miarę używalny (porównując z 1.4).
> Last.fm nie używam ale test logowania przechodzi.
U mnie coś nie chce. Sprawdziłem też na czystym koncie żeby wyeliminować
stare configi, ale jest bez zmian. Wygląda to tak, jakby amarok nie
widział apletów. Nie mam niestety teraz chwili żeby zdiagnozować w czym
problem.

Pozdrawiam
Beorn

--