Nowe pakiety Xorg oraz Amarok

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Wto, 6 Paź 2009, 22:58:40 CEST

> -bash-4.0# rpm -q taglib taglib-extras
> taglib-1.6-1.i686
> taglib-extras-1.0.1-1.i686

> U mnie coś nie chce. Sprawdziłem też na czystym koncie żeby wyeliminować
> stare configi, ale jest bez zmian. Wygląda to tak, jakby amarok nie
> widział apletów. Nie mam niestety teraz chwili żeby zdiagnozować w czym
> problem.

U mnie było tak samo jeśli chodzi o aplety, ale właśnie spróbowałem uaktualnić
qt oraz kde do wersji z ready i o ile samo uaktualnienie qt nic nie dało to po
uaktualnieniu kde są już widoczne aplety. Jeśli u Ciebie będzie tak samo, to
może warto byłoby dodać do BR amaroka odpowiednią wersję kde.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Mościcki