backspace: xterm 243+ vs vim

Nie, 11 Paź 2009, 22:56:57 CEST

On Sun, 11 Oct 2009, Paweł Zuzelski wrote:

> Niemniej są osoby (/me) które używają xterma do poważnej pracy jako
> sensowny terminal.

Ok. W takim razie ja mogę to wyczyścić, ale proszę użytkowników xterma
o wytyczne. Wywalić Xterm.ad-pl? Hakować xterm.ad?
A najprościej/najszybciej będzie jak sami zrobicie jak uważacie że być
powinno.

IMO najzdrowszym wyjściem będzie wywalenie hacków dla pl_PL.
Przynajmniej na początek, tak żeby mieć "clean start".

--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!